HTML

A hivatalban minden munkanap más: H-K-Sz-Cs-P(1/2)

Egy hivatal mindennapjai. Küzdelem a szamárlétrán. Esőerdőirtás az elvileg papírmentes iroda kiszolgálásához. Furkálás, haverkodás, kibeszélés, lövöldözés házinyúlra, macskajaj, bürokrácia nagy tételben és minden ami kell a munkamorál fokozásához.

Friss topikok

Linkblog

Vendégségben (má' megint)

2009.07.06. 23:59 Nolik

T. Hivatal Ügyfelek és egyéb Olvasók!

 Ma ismét Tiboru katonasztori blogján haknizunk,  Švejk a világ negyedik legerősebb hadseregében címen, habár gyanítom, hogy  Tiboru átcímezte, hajlamos erre, szerencsére (vagy sajnos?) a poszt tartalmába viszont nem nyúl bele.  Klikk a linkre:

http://milstory.blog.hu/2009/07/07/039_vejk_macedoniaban

Kommentelni persze itt is szabad:-)

___________________________________________________________________________

Szolgálati közlemény: Tiboru kollégánál 08.00-kor van blogkelte. A köztes közel nyolc órát szíveskedjetek haletetéssel és egyéb hasznos tevékenységgel tölteni, ha netán korábban tévedtek erre.

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatal.blog.hu/api/trackback/id/tr41229543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chazz Reinhold 2009.07.07. 08:41:31

Jóó reggelt (moin-moin) és üdvözlet a kartársaknak egy visszatérő lélektől! :)

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.07.07. 09:45:20

@Chazz Reinhold:

Üdv,

a kolléga merre leledzik? Cancelaria Hungaricaban vagy ismét Neanderföldön?

champ76 2009.07.07. 10:19:33

Basszus,ha megint eltűnik a kommentem,túlórapénzt fogok bírósági úton perelni a Hivataltól!Namégegyszer:Champ tengerimalac jelentem,hogy szerintem legyél minimum 7 kötetes bestseller író!Csak egy apró kérés:ha majd már J.K. Rowling-i magasságokban osztogatod az autogrammokat az épp aktuális kötet megjelenésekor a Duna Plázában,a Fradi pályáig kígyózó sorban álló hobbitoknak,és mi Suzie-val ott toporgunk a sor végén egy heti hidegélelemmel felszerelkezve,akkor megesik rajtunk a szíved,és előre hívatsz,ugyemajdhogy ugye?!

golyo1974 2009.07.07. 10:24:49

@Chazz Reinhold: Hellóka Te még élsz??
@Nolik: Írtam :D
@champ76: Te is visszajöttél, vagy el sem mentél?
Amúgy szép napot mindenkinek.

Tsabi 2009.07.07. 10:31:00

nahat ternek vissza az olvasok :)

Champ, ez a dunaplazatol a fradipalyaig acsorognak a nepek - ez siman mukodik Nolik nelkul is, csak le kell alljon a metro :)

De meg kell nyugtassalak, a dedikalas idejere kikolcsonozzuk a Nagyfonok szolgalati helikopteret, es abbol pasztazzuk a tomeget, ha ismeros arcot velunk felfedezni, ledobjuk a kotelhagcsot :)

champ76 2009.07.07. 10:42:50

@golyo1974: hát egy párszor már elmentem azóta,te Drága!:P@Tsabi: onnan fogtok megismizni minket,hogy akik kézenfogva ácsorognak,azok közül a legszebb pár leszünk majd Suzie és én-írom ezt teljes magyarságos mondatszerkesztéssel...(haza kéne mennem a tegnapi...) TÉLLEG!Utólag is hepPI NAme day-t neked Tsab!Szóval a haveromé,amit nálunk ültünk,csak annyira sikerült jól,hogy este 9-kor elindult haza gyalog,fél óra múlva felhívott,hogy nem tudja hol van...

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.07.07. 11:40:58

Hi, kössz mindenkinek a bátorító kommenteket és üdv az eddig igazoltan távollévő kollégáknak a hivatal nyári csapatépítő tréningjén a Pelorus fedélzetén:-)
www.eventective.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/201323209_57aab2d0ac_o1.jpg

Tsabi 2009.07.07. 12:03:20

@champ76: koszi! :) Azert valljuk be, fel ora alatt reszegen eleg nagy tavot meg lehet tenni. Barmilyen iranyban. :) Nekem a leghosszabb hazautam anno domini az Arato diszkobol (igen, ilyen oreg vagyok, akkor meg volt) az Operaig tartott (belegondolva eleg szep karrier lehetett volna, diszkotol az operaig, na mindegy), szoval Felszab tertol ejszakaival, csak epp a rosszal el a hungaria korut sarkaig, onnan a villamossineken a Hos utcaig, itt rajottem, hogy rossz az irany, hatraarc, setaltam setaltam, mondvan csak elerek egyszer a varosligetig..el is ertem, csak kozben jott par villamos, felszalltam az elsore, Florian ternel eszmeltem, leszall, ellenkezo iranyba felszall, vilagosban arpad hidi megallo megismer, leszall, metrora felszall, szem becsuk-kinyit utan kökin leszall, beszall, ujpest kozpontnal leszall, felszall, lehelter-nemalszomel-nemalszomel-nyugati-nemalszomelnemalszomel-kökin leszall,vissza, Ferenc korutnal mar alltam, Aranyjanosnal leszall, es pikkpakk, hajnali 2 helyett fel8kor mar otthon is voltam :)

Tsabi 2009.07.07. 12:06:46

@Nolik: jopofa ladik, de hogy evezot is ugy kell vinni hozza, azert az picit snassz.. viszont egy ilyet el kene sullyeszteni tihanynal eszak-del iranyban, olcsobb mint egy hid :)

golyo1974 2009.07.07. 14:00:04

@Tsabi: Én szombaton Siófokra mentem a csajokkal, éjjel jön a másik négy csaj, telefon, kérdezik hol vagyok. Mondtam, hogy Budaörsön.... Siófokon voltam, de nem tudtak meggyőzni, holott már vagy 200szor mondták. Gondolhatod...... Régen meg elindultunk a Fekete lyukból Fehérvárra haza busz, taxi, stop, Érdnél leszállás mert Győrbe ment, rossz oldalra felmenés az M7-re, vissza stop, az első vonatot elértük a Délibe...... És valamikor éjjfél felé indultunk....

golyo1974 2009.07.07. 14:18:10

@Tsabi: Jah, és tényleg boldogot :)

Tsabi 2009.07.07. 14:21:32

@golyo1974: akkor meg egesz gyorsan megjartatok a tavot :) Nekem meg kisebb turaim voltak ilyen nepligettol a lagymanyosin etele utig (a103as vonala) csak eppen gyalog. Vegulis lehet, hogy jobban jartam volna, ha megvarom az elsot, vagy epp elbumlizok a ferenc korutig, onnan meg a 4-6os ejjelivel (akkor meg nem ilyen 900mittomenhanyasok jartak ejjel) a moricz zsiga, de neeem.. :)

golyo1974 2009.07.07. 14:49:08

@Tsabi: És akkor még bele sem gondoltunk, hogy két 17 éves lány a pesti éjszakába egyedül.... Mondjuk simán végig mentünk a Rákóczin senki nem bántott minket. Mekkora mákjaink voltak... Most meg már a ház elé félek lemenni Fehérváron alkonyat után... Mi Velencéről az Aratóból jöttünk haza gyalog, jó móka volt :)

Tsabi 2009.07.07. 15:15:52

@golyo1974: hat ja, mas idok voltak. Mondjuk mar akkor is voltak olyan helyek, ahova jobb volt nem elkeveredni, de ezeknek a helyeknek a listajagyakorlatilag mara behelyettesitheto Bp terkepevel..

veloencerol szfehervar azert gyalog eleg szep teljesitmeny.. :)

golyo1974 2009.07.07. 15:49:55

@Tsabi: Fiatalság tudod, mindent kibír :)

r.tonyo3 2009.07.07. 22:49:50

te nolik, jót irtál megint a katonás blogra.
süti beállítások módosítása