HTML

A hivatalban minden munkanap más: H-K-Sz-Cs-P(1/2)

Egy hivatal mindennapjai. Küzdelem a szamárlétrán. Esőerdőirtás az elvileg papírmentes iroda kiszolgálásához. Furkálás, haverkodás, kibeszélés, lövöldözés házinyúlra, macskajaj, bürokrácia nagy tételben és minden ami kell a munkamorál fokozásához.

Friss topikok

Linkblog

Best of: Péderke móresre tanítja Csernus Imrét 18+

2009.07.27. 23:59 Nolik

"Bevállalod?"

dr. Csernus Imre (előtte)

Péderke, mint a Másik Hivatal meleg riportere dr. Csernus Imre pszichiáternek, a drogfüggők és az egyéb, főleg lelki gondokkal küzdők valóságos sztár lélekkurkászának, a hazai bulvár egyik fenegyerekének és nem utolsósorban bestseller szerzőnek teszi fel kérdéseit.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Péderke: Üdvözlöm Imre. Először is gratulálni szeretnék sikereihez. Tévéműsorok, könyvek és még ki tudja mi minden. Mégis elsősorban minek tartja magát?

 

Csernus: Orvos vagyok, akinek vannak kirándulásai a médiába, írtam könyveket, de azt csinálom, amire felesküdtem. Rendelők, klinika, konfliktuskezelés.

 

Péderke: Ahh, kellemesen csalódtam, úgy tűnik, hogy szerényebb, mint amire a híre alapján számítottam. Hihi, a bátorságom is kezdem visszanyerni, kérdezhetek őszintén?

 

Csernus: Csakis. 

 

Péderke: A Nő és a most megjelent új könyve, hmm, mi is  címe? Lúzer féreg? Ja, nem, megvan! Férfi, szóval szerintem valahogy tele van ilyen „megmondom a tutifrankót”, sommás példányszámnövelő aranyköpésekkel. Persze csak egy egyszerű, mezei olvasó vagyok és nem szakember, kérem védje meg magát. Milyen kutatás előzte meg a műveinek a megírását és milyen szakirodalomra támaszkodik?

 

Csernus: Húsz év gyakorlat és élettapasztalat. Nem elég?

 

Péderke: Hát, nem is tudom, nem hangzik túl professzionálisnak…

 

Csernus: Na figyelj kis faszfej, ha baszogatni akarsz, akkor rossz célpontot választottál. Kurvára nem érzem benned a pozitív hozzáállást, viszont ha velem akarsz játszmázni, akkor kibaszottul mellényúltál. Lemoslak kis béta pöcsköcsög, sehol se vagy hozzám képest. Mégis, mit gondolsz, ki vagyok én?

 

Péderke: Hopplá, ha már így megittuk a pertut, akkor hadd őszintézzek én is veled egy kicsit. Persze hogy nem vagyok sehol hozzád képest hülyegyerek, mert én hivatalnok újságíró vagyok és nem pszichiáter, mellesleg egy riporter nem feltétlenül csak alányal. A riport és a promó szöveg nem ugyanaz…

 

Csernus: Ácsi!... [döbbenten vágna közbe, nyilvánvalóan nem szokott ehhez a „fordítva ülünk a lovon” szereposztáshoz, de Péderke visszaveszi a szót]

 

Péderke: Pardon, még nem fejeztem be. Na szóval, szerintem munkamániásként dolgoztál a Lipóton szenvedélybetegekkel, elsősorban heroinistákkal. Majd miután felkapott a sajtó megtudtuk, hogy egy ideig te is hernyóztál. A herkásokkal meglehetősen sikeres voltál, nyilván egy csomó „anyuci pici fia” kis pöcsnek te voltál az első, aki a pofájába vágta a tuttert. Arról, hogy a szuper statisztikáid ellenére a visszaesőket is figyelembe véve, mennyire vagy sikeresebb  a hagyományosabb terápiát alkalmazó pszichiáterektől, már nincs igazán publikus adat. És aztán jött az általános média ámokfutásod. Mindenkinek keresetlenül a pofájába vágod, hogy mennyire lúzer kis fasz. Hát, Imruskám, mindez szerintem nem túl gusztusos.

 

Csernus: Olala, miből lesz a cserebogár? Kicsi buzolínóm, nem az a bajom veled, hogy köcsög vagy, mert attól még lehetnél férfi, hanem vesztes vagy. Irigyled a sikereim, mi?

 

Péderke: Viccelsz? Nézz tükörbe, te táskás szemű trágár fasz.

 

Csernus: Aha, szóval nem bírod a pofámat meg a szókimondásomat, mert áttelepültem a  diaszpórából? Féltékenykedsz arra, hogy tökös vajdasági gyerekként itt Pesten megcsináltam a szerencsémet, mi?

 

Péderke: Szerinted meleg aktivistaként mennyire lehetek kirekesztő? Semmi bajom a vajdaságiakkal. „Hideg” és meleg délvidéki ismerőseim is vannak és többnyire jó fejek. Úgy gondolom, neked az mehetett az agyadra, hogy szülővárosodban az űbermacsó montenegróiaknál is macsóbbá akartál válni és ebbe a gösrcsös hiperalfahím szerepbe merevedtél bele. De szó se róla, amint látom, remekül  megélsz belőle.

 

Csernus: A pofám leszakad. Egy köcsög tintanyaló akar engem, a profit kianalizálni? Röhögnöm kell. Ha akarom testileg-lelkileg lemoslak gyökérékém.  Irregular fight, mond ez neked valamit?

 

Péderke: Passz, tényleg csak egy hivatalnok vagyok és nem orvos. Gőzöm sincs, netán egy új interdiszciplináris pszichológiai-pszichiátriai technika, ami valami szaklapban jelent meg?

 

Csernus: Nem, bollywoodi filmből való.

 

Péderke: Ja, gondolhattam volna, hiszen szakirodalmat utoljára kb. úgy húsz éve az egyetem alatt olvashattál…

 

Csernus: [önkontrollját teljesen elveszítve, vörös fejjel, remegő szájjal, ordít] Most már elég legyen, a szabály, hogy nincs szabály, küzdj meg velem, ha férfi vagy!

 

Péderke: Nincs szabály?

 

Csernus: Jól értetted! Beszartál mi? Gondoltam, hogy föladod!

 

Péderke: Modtam én olyat? Zsorzs! [egy kétméteres, full izomállat, meleg dom szerkós pasas lép a terembe] Kösd gúzsba és csináld meg! [a sóbálvánnyá meredt Csernus köpni-nyelni nem tud. Ilyen spanyol inkvizícióra végképp nem számított. Zsorsz villámgyorsan egy titkos rács mögé vezeti és gúzsba köti, száját kipöcköli, majd letépi nadrágját, gatyáját]

Zsorzs: Mintha itt maradt volna a múltkorról vagy fél vödörnyi ipari vazelin…

 

Péderke: Minek?  Betonkemény alfahím, bevállalja! Meg különben is ő mondta, hogy nincs szabály, toljad neki a száraz anált Zsorsz! Kedves Imre, a Másik Hivatal olvasóit melegen érdekelné, hogy most hogyan érzed magad?

 

Csernus: [Artikulátlanul makog, már amennyire mindezt a szájpöcök engedi. Valahogy úgy érezheti magát, mint a Ponyvaregényben Marcellus Wallace Zed vendégszeretetét „élvezve”, csak elég kicsi a valószínűsége, hogy felmentőseregként előbukkan valahonnan egy szamurájkardos Bruce Willis]

 

Péderke: Hát akkor ennyi talán elég is lenne. Köszönöm szépen dr. Csernus Imrének, hogy a rendelkezésünkre állt és bízom benne, hogy a Másik Hivatal olvasói is legalább annyira élvezték az interjút, mint Zsorzs.

 

28 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hivatal.blog.hu/api/trackback/id/tr201169762

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.09. 10:14:32

Csernus doktor rendelCsernus doktor az irodájában üldögélt, lábát az íróasztalon nyugtatta. Elgondolkodva szemlélte a zokniján lévő lukat. - Mikor lukadhatott ki? - kérdezte magától, és feszülten figyelt. Egyszer már sikerült hazugságon kapnia a belső énj…

ratataplan 2009.06.09. 07:48:07

:) Talán az eddigi legjobb Péderke interjú.

golyo1974 2009.06.09. 08:03:25

Jáj de nagyon nagyon kemény volt :-DDD Péderkében nem csalódtam ismételten. Kemény gyerek ez!!! ázták..va :-)) Magamhoz is tértem. Ponyvaregény visszaköszönt. Nolik, megint leborulok :-)

Hepciás 2009.06.09. 09:16:20

Hhuuu, végre valaki visszadobta Csernusnak a szaros labdát. Ez a Péderke tuti, hogy nem Havas Tanár úr újságíró iskolájába járt, hanem valami Tarantino vezette tanfolyamra:-)

ssolymarka 2009.06.09. 09:22:18

"Viccelsz? Nézz tükörbe, te táskás szemű trágár fasz." DDDD
De az egész nagyon ott van, gratulálok, habár anyámnak nem biztos, hogy átküldöm a linket D.

Chazz Reinhold 2009.06.09. 09:51:38

hajrá Péderke! :D

azon az ominózus cikken amúgy én is felbasztam az agyam (ha szabad ilyen cizelláltan fogalmazni)
a legjobb rész ott abban az volt, amikor Csernus doki a prekoncepciókkal jött

ez itt meg végig jó volt, végre láthattuk hogy az önjelölt pszicho-guru király is lehet meztelen:)

champ76 2009.06.09. 10:38:39

Hááááát,ez igen!Péderke riportjai amúgy is a kedvenceim,de ez a mai űberfasza!Mivel Csernus dokinál nem sok ellenszenvesebb fasz(i) létezik számomra,ezért hatalmas virtuális kielégülésben volt részem,amikor a fenti remekművet végigolvastam!No nem a szado-mazo jelenet miatt a végén,hanem mert a saját fegyverével,a lelki terrorral "büntette" meg Péderke a nagyképű,"táskás szemű trágár faszt"!Nagy köszönet!(bár a végéről lemaradt a szexjelenet-sztem sokunkat érdekelt volna-,vagy direkt van így,és az már fizetős lesz?!?)

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.06.09. 11:11:34

Mindenkinek kössz a lelkes dicséretet, de bátran fikázhattok is. Nálam szabad a vélemény, legfeljebb szólok Zsorzsnak, hogy testbeszéddel erősítse érveim:-)

Surrano 2009.06.09. 12:12:51

@champ76:
én inkább azért fizetnék, hogy ne kelljen megnéznem D.

a péderke interjúkba azt szeretem, hogy olyan Colombo szerűek. Az elején ő a balek a buta kérdéseivel, aztán meg kiderül, hogy tőávolról se az.

Ezt a mai Péderke-Colombót azért tarantino rendezte D.

champ76 2009.06.09. 13:21:41

@Surrano: Hát én csak megnézném,még ha 2-szer ki kellene mennem hányni közben,akkor is!!!;-)(azt meg biztos Kovi rendezte..)

Surrano 2009.06.09. 13:55:03

@champ76:
jaja, és olyan csúcs extrák is vannak benne mint fél vödör ipari vazelin D.

golyo1974 2009.06.09. 14:07:08

Látom, nagyon belejöttetek. Hazamentek, megnézitek a Ponyvaregényt és szépen kielégültök :-DD

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.09. 14:25:15

@golyo1974:
Olyan sokan emlegetik ezt a Ponyvaregényt. Ez valami kortárs templomi zsoltároskönyv? Mert akkor én is megrendelném.

golyo1974 2009.06.09. 14:29:29

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: pontosan eltaláltad, menj vedd ki dvd-n :-DDD Habár a te szűzies lelkednek nem biztos, hogy használ, sőt lehet, hogy elront és akkor jaj a férfiaknak :-D

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.09. 16:42:07

@Tsabi:
jujj, ez kemény. a mi anglikán kórusunk repertoárjába nem hinném, hogy befér, de köszi.

Tsabi 2009.06.09. 16:58:27

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: akkor egy masik jelenet, ebben talan jobban el tudod kepzelni magad : www.youtube.com/watch?v=zoUEMZnibS8

golyo1974 2009.06.09. 22:53:38

@Tsabi: :--)) pont ezt néztem pár perce :-)))

golyo1974 2009.06.09. 22:56:31

@golyo1974: Ennél már csak a Trainspotting jobb :-))) és itt vége is nálam a dalnak mára :-)) Csók és szép álmokat
@Chazz Reinhold: Thenk jú :-)))

Tsabi 2009.06.09. 22:58:53

@golyo1974: :)) nekem mara mar keso van, de szerintem hetvegen megnezem megint a ponyvaregenyt..vagy a brian eletet..vagy a kettot egymas utan :)

golyo1974 2009.06.09. 23:35:59

@Tsabi: jájájájájáj hát az a film sem volt semmi! Erkély jelenet mindent visz :-)))

Tsabi 2009.06.10. 10:58:45

@golyo1974:
- "Mindannyian egyenisegek vagytok!"
- "mindannyian egyenisegek vagyunk"
- En nem!

:)) Amugy van a kornyekunkon egy mozi, ott minden ev dec 23-an levetitik a brian eletet. kedvelem oket :)

golyo1974 2009.06.10. 11:04:44

@Tsabi: Nálunk minden ilyen jó hely megszűnt már :-(

Tsabi 2009.06.10. 11:11:02

@golyo1974: ez egyebkent egy multiplex. A kis, egy-ket termes mozik itt se elik tul, vagy eredeti ertelmeben vett filmszinhaz lesz beloluk heti egy ket filmeloadassal, plusz rendes szinjatszo csoportokkal, vagy teljesen atfunkcionaljak. A masik fele, itt 100km-es atmeroju korben el ugy 20millio ember, tizenhuszon nagyvarosra es kismillio kisvarosra szetosztva - masok az aranyok, az un. retegstilusoknak is van eleg rajongoja, hogy 50-60km-en belul talalj magadnak egy szimpatikus gocpontot, ahol hasonlo erdeklodesi koruekkel talalkozhatsz..

golyo1974 2009.06.10. 11:34:24

@Tsabi: Mint itt a hivatalban :-) Csak én messzebb vagyok :(

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.06.10. 12:49:33

@golyo1974: @Tsabi:
Nem megmondta Aranka, azok a sunyi düsseldorfi önkormányzatisták már a spájzban lopakodnak. Uniós euró százezrekből tolják itt a mocskos píár-dzsíár propagandát!

Hogy tolná nekik Magda Goebbels az anyai jóéjtpuszit az ampulla mellé! :-)

Golyó, ne hagyd magad behálózni! Ruhr vidék! El a kezekkel a mi óarany(barna) kalászon ringó BAZmeg Szabolcs és a többi megyénkről!

golyo1974 2009.06.10. 13:09:31

@Nolik: Ne félts engem azért :-)

n0kedli 2009.07.30. 12:41:35

Jó kis ekézés, bemutatja Csernus hibáit, csak irreálisan jó benne a doki mondatszerkesztése. Élőben sose tudott így fogalmazni...

Nolik · http://www.nolikantal.com 2009.07.30. 19:02:44

:-) kössz, hogy vetődtél ide?
süti beállítások módosítása